Nu vill jag inte vänta mer, nu vill jag ha min bror här!

Det är jul! Jag älskar jul. Jag blir lätt manisk och lycklig så fort jag tänker på tända ljus, julgran, förbereda mat och inhandla presenter. Som om jag aldrig blivit äldre än sju år när det kommer till julen...

Min bror har flytta hemifrån. Till Edinburgh och i morgon är planen att han ska komma hem! Om inte hela brittiska ön fortsätter ha panikångestattacker över snön som fallit, för då lyfter inga plan. Om inte bror kommer hem blir den  här julen en tillställning med lite gråt.

Dagens väder:
Minus 15 grader, snö som täcker gator och torg, lätt snöfall men inte särskilt mycket vind.

(Jag går på "jullov" i morgon. Funderar på att förkovra mig i skönlitteratur!)


Nu, mot ekonomiborgen och noll inspiration!


(Så här pigg är jag just nu.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0