Varm

Jag är så himla varm! Jag kan nästan inte sova. Kan det vara någon form av överskottsenergi omvandlad till värme som följd av det  adrenalinpåslåg jag går omkring med nu inför tentan? Då skulle jag gärna vilja att det upphörde för jag gillar att sova hela nätterna igenom.
Jag är nu ett steg närmare 30. Det har snart gått en hel vecka sedan jag ändrade siffrorna från 23 till 24. Och jag anser att det var den bästa födelsedagen jag någonsin haft! Ingen hets, väldigt enkelt och så förbannat trevligt. Ja! Och jag fick underbara ugnsfat som flitigt ska börja användas. Eller ja, först ska jag väl flytta till ett ställe med ugn då. Det blir nästa helg helt enkelt.
Det är mycket nu. Tenta, flytt, restaurangbesök, fler födelsedagar, bokning av diverse resor (hejdå pengar!), ny kurs som kommer såga av mig vid fotknölarna för att jag har blivit en så lat jävel.
Och till råga på allt är det mitten av januari och den göteborgska vintern är åter. Två månader kvar med slask, regn, lite mer snö ena dagen, regn andra, frysa till och alla bryter benen, försenad kollektivtrafik och ingen sol.
Megapepp. Har börjat läsa i alla fall. Kunzelmann och Kunzelmann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0